jump to navigation

doramaOne július 1, 2013

Posted by azsiamajom in *Fansub infok.
trackback

doramaOne

Egy új dorama-felirat-figyelő oldal indult a mai nappal el. A doramaOne nem csak napi új felirat megjelenésekről ad infót, hanem a kész, a dobott, a félbehagyott, és a jelenleg nem elérhető sorozatokat is összegyűjti.
Link: http://doramaone.blogspot.hu/

Hozzászólások»

1. Shizuka - július 4, 2013

Igazából bocsánat, nem hiszem, hogy ide kellene írnom, de a doramaOne oldalon nem bírtam hozzászólni, e-mail címet pedig sehol sem látok rajta, ahova írhattam volna, ezért írok ide, hátha az oldal szerkesztői járnak erre.

Először is, sok sikert kívánok az oldalhoz 🙂 Másodsorban pedig egy apró észrevétel, hogy az Anata no Tonari ni Dareka Iru címe nem jól lett kiírva. Csak gondoltam szólok, remélem nem baj 🙂

2. Éva Bagdy - január 9, 2015

Szomorúan látom, hogy a DoramaOne Blog el lett távolítva. Nagyon sajnálom. Tudtok valamit erről ??? Köszi a választ előre is!

3. desertqueen - január 9, 2015

Én is tanácstalan vagyok. Ma délelőtt több helyen is érdeklődtem, egyelőre semmi… Remélem az oldal szerkesztői nem gondolják véglegesnek a távozást. Irdatlan mennyiségű munkájuk lehet benne.


Írd meg a véleményed!

