jump to navigation

I’ll Teach You To Love december 6, 2012

Posted by azsiamajom in Ill Teach You.
trackback

I’ll Teach You To Love

Az I’ll Teach You To Love kész lett. A fordító ezoritu. 2010-es, koreai. A daddictsra nem került ki.

Sorozat címe: I’ll Teach You To Love
Műfaj: romantikus, vígjáték
Fordító: ezoritu
Fordító honlapja: http://doramaforever.blogspot.com/
Állapot: kész 1/1
Softsub: van
Hardsub: N/A
Ismertető: A randiguru szerelmes lesz.

Letöltés: http://doramaforever.blogspot.com/

Hozzászólások»

1. biri66 - december 6, 2012

Néhány napja láttam angol felirattal. Csakis ajánlani tudom ezt a vígjátékot.
Köszönöm ezoritu és vandi munkáját, magyar felirattal is meg fogom nézni.

2. Bagdy Éva - december 6, 2012

Köszönöm szépen ezt az ajándékot az : ezoritu nevű “Télapónak” 🙂

3. Bagdy Éva - december 7, 2012

Vajon a filmet hol fogom megtalálni, hogy letöltsem?

4. Hayako - december 7, 2012
5. Dorama Forever - december 7, 2012

Kedves Bagdy Éva!
Nagyon szívesen a feliratot 🙂 Ha elolvasod a Bejegyzésnél a Megjegyzéseket, akkor egy pár letöltési lehetőséget is kapsz 🙂

6. Jubus - december 8, 2012

Köszönet a Dorama Forever Mikujának! Többnyire nem szeretem az ázsiai filmket. De ez tetszett. Köszönet érte mégegyszer.

7. Baloghné Ági - december 16, 2012

Köszönöm a fordítást.:)

8. Rita - december 18, 2012

Először szólok itt hozzá, nem tudom, hogy sikerül majd.
Szóval, köszönöm a dicséreteket, nagyon jól esik mindegyik.

Biri még tartozok neked egy filmnézéssel, nemsokára az is meglesz.
Kedves Éva, én fordítottam, de a DFF télapója hozta.
Hayako köszi a segítséget.
Jubus, én sem sem szerettem eddig, de elkezdtem keresgélni, hát találtam még jó filmeket. le is akarom őket fordítani.
Ági, nagyon szívesen!


Írd meg a véleményed!

