jump to navigation

Leállt a d-addicts 6 november 3, 2012

Posted by azsiamajom in *Fansub infok.
trackback

Leállt a d-addicts 6

A d-addicts nem elérhető. Tegnap este óta áll az oldal. Több hiba üzenet is megjelenik. Az egyik:

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Too many connections in /home/daddict/domains/d-addicts.com/public_html/forum/db/mysql4.php on line 48 Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/daddict/domains/d-addicts.com/public_html/forum/db/mysql4.php on line 330 Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/daddict/domains/d-addicts.com/public_html/forum/db/mysql4.php on line 331 phpBB : Critical Error Could not connect to the database

A másik:

“phpBB : Critical Error “

A dramawiki működik.
Link: http://d-addicts.com/

Hozzászólások»

1. Csillamkovi - november 3, 2012

Igen.. én is tapasztaltam… remélem csak átmeneti! 😮

2. ☆. z . o . e . y .★ (@z_oe_y) - november 3, 2012

De helyreállítják? Vagy ilyenkor mi történik az oldallal? :/

3. Asami - november 3, 2012

Nos, eddig helyre lett, reméljük most is, és még ma.>.<

4. Névtelen - november 3, 2012

Addig nem tudjátok a Faith-hez hol tudom letölteni a feliratok? segístégetek köszi!

5. Prókay Florentina - november 3, 2012

Én is nagyon remélem, hogy helyre áll! Nem tudom tovább tölteni a Heartsringset :O ha estig nem áll helyre akkor nekem világ vége lesz T.T

6. Névtelen - november 3, 2012

nekem most a gépen fent van a Faith-hez 15-22-ig részig a felirat, akinek kell elküldöm 🙂 (www.droidhadsereg.tumblr.com ; ask-ban küldjétek el az email címeteket)
A City Hunter-höz honnan tudnám letölteni a részeket? olyan kellene amin nincs felirat.

7. Névtelen - november 3, 2012

City Hunter
https://rapidshare.com/#!users|44211023-6b25eff6b2e2d07391c471fc37bd67a9|7954

8. baba - november 3, 2012

Névtelen-nek a válasz
City Hunter letöltés
http://azsiaifilmletoltes.blogspot.com

9. sweetange85 - november 3, 2012

Jajj, hát én mindig mondom, hogy kéne egy magyar saját fórum és akkor nem kéne itt mindig félni, hogy leáll a da és nem lesznek meg a feliratok…ez az egyetlen hátránya az ázsiaékköveinek is, hogy ő is azokat a linkeket használja!

10. Névtelen - november 3, 2012

köszönöm a linkeket, már el is kezdtem letölteni a részeket 🙂

11. csilla - november 3, 2012

Kedves Névtelen! Én itt adnám meg az email címemet: xxxxx Kérlek ide küldd át a Faith 22. részének a feliratát – előre is nagyon köszönöm, már nagyon vártam az új részt 🙂

12. azsiamajom - november 3, 2012

Amennyiben lehetséges emaileket ne írjatok ki. A daddicts biztosan meg fog javul egy-két napon belül és onnan lehet le lehet majd tölteni mindent.
Csak türelmesen kell várni. Köszi.

13. Hayako - november 3, 2012

Ez már nem az első eset….vajon miért áll mindig le?

14. ☆. z . o . e . y .★ - november 3, 2012

szerintem is várjatok még 🙂

15. desertqueen - november 4, 2012

Szerintem is érdemes várni, eddig mindig megoldották… nagyon nagy látogatottságú oldal….

16. Gustty - november 4, 2012

A szerverük Németországban van bejegyezve és ott is van(keressétek d-addigs domain. 2013 szeptember 30 van kifizetve a tárhely és domain.)
Ha tudtok akkor várjatok.Igen kellemetlen ,de ugyan ez volt amikor az USA szervert foglalták le.
Megoldás mindig vanvoltlesz!!!!!!!

17. zsuzsianyu - november 4, 2012

Köszönöm a tájékoztatást (mert egy picit megijedtem ,,,de türelmem az van)

18. Yamina - november 6, 2012

Csak egy érdekesség a D-Addicts-al kapcsolatban. Nekem kedvencek közé van betéve a link, hogy mindig gyorsan elérjem, de nekem sem jelenik meg pár napja, mindig jön a Hoppá! Az IE nem tud csatlakozni a …., na ott van egy olyan szöveg, hogy “•Hozzáférés a http://www.­d-­addicts.­com/­forum/­torrents.­php gyorsítótárban tárolt másolatához”, ha arra rákattintok, akkor bejön az oldal, de onnan máshova nem tudok átlépni, mert megint “Hoppá!” lesz. Viszont, akkor megint arra a linkre kattintok és ismét bejön a kívánt oldal!!
Gondoltam ezt megosztom veletek, mert a friss dorikat folyamatosan töltik fel!!!
Ne hagyjuk magunkat! 🙂


Írd meg a véleményed!

