jump to navigation

Will It Snow at Christmas október 21, 2012

Posted by azsiamajom in Will It Snow.
trackback

Will It Snow At Christmas – Fog havazni karácsonykor?

Will It Snow At Christmas – Fog havazni karácsonykor?. Jackimi feliratozta. 2009-2010, koreai.

Sorozat címe: Will It Snow At Christmas
Műfaj: romantikus
Fordító: Jackimi
Fordító honlapja: N/A
Állapot: kész 16/16
Softsub: van
Hardsub: nincs
Ismertető: Tini beteljesületlen szerelem. Aztán eltelik 8 év.

Letöltés: http://azenvegtelentortenetem.blogspot.com/2012/02/will-it-snow-for-christmas-feliratok.html

Hozzászólások»

1. Bagdy Éva - október 23, 2012

Köszönet az értesítésért. már meg van a film és a fordítás összerakva. Sőt az 5. résznél tartok. Nagyon élvezem…..tetszik a film. Hálás köszönetem a fordítok áldozatos munkájáért!!! ❤

2. Tündérke - október 23, 2012

Sziasztok!!

Tudna nekem valaki segíteni, hogyan kérhetem el a jelszót??
Mert annyira nem értek az D-Addictshez!!
Előre is köszönöm a segítséget!

3. szokola - október 24, 2012

Szia Tündérke!
Jelszót kizárólag a fordító oldalán tőle kérhetsz.

4. Tündérke - október 25, 2012

Köszike!!Már meg kaptam a jelszót 😀 😀
Sikerült ki igazodnom az D-Addicts-on 😀

5. halász mónika - november 17, 2012

Szia Tündérke!
Meg tudnád mondani,hogy kaptad meg a jelszót,mert nekem sehogy sem sikerül kiigazodnom a D-Addicts-on.
Köszi a segítséget.


Írd meg a véleményed!

