jump to navigation

Himitsu bezár? szeptember 10, 2012

Posted by azsiamajom in *Fansub infok.
trackback

Himitsu Fansub bezár?

Nem annyira új hír, de mindenképpen említést érdemel, hogy a jelek szerint hosszabb időre szünetre megy a Himitsu Fansub. Sőt, tervbe vették a végleges bezárást.
A hullámot egy chatelő véleménye indította el még augusztus 30.-án:

18:46 Lilian: Hali! Már egy ideje nézegetem az oldalt, de az a helyzet, hogy semmi újdonságot nem találok. Szinte csak azokat csináljátok újra, amit más subbok is. Semmi egyedi nincs az oldalon és számomra átláthatatlan. Nem tudom, ez hogy megy, de ti csak ötletet

18:46 Lilian: és projectet loptok. A karaoke is lopott és ronda… nem is értetetek hozzá…

18:47 Lilian: Sajnálom, hogy így lehúzom a munkátok, de lehetnétek kicsit körültekintőbbek és figyelembe is vehetnétek azt is, hogy mások mivel mennyit dolgoznak. Vagy nektek jó érzés, hogy másodhegedűsök vagytok?

A főadmin Mikomi válasza:

22:26 Mikomi: Szeretném tudni, hogy te ki a büdös franc vagy. Csakhogy tisztázzuk, hál istennek az én fansubom még a régiek közé tartozik, így lehetetlen, hogy mi bárkitől is lopjunk, max más tőlünk. sztem kitünő munkáink vannak. az h neked mi tetszik és mi nem

22:28 Mikomi: magasról leszaróm. nem tom mi a fasznak kell idejönni és ocsárólni más munkáját. nem átlátható? én nem vettem észre hogy másnak baja van vele. mi is elég sokat dolgozunk a munkáinkal, soha az életben nem loptunk senkitől. kikérem magamnak ezt a vádat

22:30 Mikomi: elegem van abból, hogy idejön egy senkiházi és nekiáll vádaskodni olyanról, amiről talán kurva nagy fogalma nincs. Úgy birom mikor jön idióta és nekiáll baszogatni minket. Tudod mit elmehetsz te a jó büdös picsába. A szar-szemét véleményedet is
22:30 Mikomi: szépen vidd magaddal.

Lillian viszontválasza:

16:02 Lilian: Drága Mikomim! Látom, a kedvességed egyenes arányban áll az értelmi szinteddel. Főszereksztő. Gratulálok Tudom, hogy a régiek közé tartoztok, időnként felnéztem, de semmi újdonságot nem találtam

16:03 Lilian: Gondoltam, ha ezt közlöm seggnyalás mentesen, akkor figyelmesebbek lesztek. A szerénység nagy erény. a munkátok közel sem kitűnő. Szomorú valóság ez, bár igaz tény. lehet, egyedül vagyok, de nem értékesebb az őszinte vélemény, mint az ajnározás?

16:05 Lilian: Bár nálad én már nem tudom. a kitünő munkád mellett a kitünő személyiséged tündököl.Én nem küldelek el sehova, megtetted ezt te már helyettem.

Még aznap, azaz augusztus 30.-án ki is adott a csapat egy közleményt, amiben elbúcsúznak:

Nagy dilemma, és gondok…
2012.08.30. 22:58, MIKOMI

Sziasztok!

Volt egy kedves chat íronk, aki úgy gondolta kinyilatkoztatja a nem kívánt véleményét, elég szemét módon. Mit ne mondjak…

Íme, amit írt:

Hali! Már egy ideje nézegetem az oldalt, de az a helyzet, hogy semmi újdonságot nem találok. Szinte csak azokat csináljátok újra, amit más subbok is. Semmi egyedi nincs az oldalon és számomra átláthatatlan. Nem tudom, ez hogy megy, de ti csak ötletet és projectet loptok. A karaoke is lopott és ronda… nem is értetetek hozzá… Sajnálom, hogy így lehúzom a munkátok, de lehetnétek kicsit körültekintőbbek és figyelembe is vehetnétek azt is, hogy mások mivel mennyit dolgoznak. Vagy nektek jó érzés, hogy másodhegedűsök vagytok?

Mondjuk nem tudom megérteni, hogy valaki miért egy ekkora szemétláda, mondjuk azt rohadtúl nem nézte meg, hogy mi 2008 óta működünk, és 2009 szeptemberétől fansub vagyunk. Én a helyében megnézném az állítólagos FS oldalakat, hogy mikor is nyitottak, és akkor ugrálni, hogy bármit is tőlük loptunk.

Mostanra már rohadtúl elég volt, betelt a pohár, az állandó követelezésekkel, a letöltöm de baszok írni dolgokkal. Ez a kis levél most nagyon betette a kiskaput, mind nálam, mind Hikarinál.

Elég nagy tragédia ért engem és a családomat, eléggé a padlóra nyomott. Időközönkét feljöttem mailt nézni meg válaszolni rájuk, hogy ne legyetek hanyagolva. De nem gondoltam volna, hogy ilyenre kell visszajönnöm, mikor végre sikerült összeszednem magam és újra munkába állni. Nem tudom megérteni, hogy az embereknek miért jó ha mást a földbe taposság, és az önbecsülését eltiporják.

Legelső rossz hír amit szeretnék közölni veletek, hogy Hikari véglegesen leadta a Himitsu FanSub “ajtajának kulcsát”. Nem dolgozik tovább az oldalon, és ezt fájó szívvel veszem, mert kitűnő munkái voltak. Egyedi munkák amit jelzem sehonnan nem lopott, maga csinálta, éjt nappalá téve dolgozott velük, még akkor is mikor vizsgaidőszaka volt. Ezerrel gürcölt és készítette a jobbnál jobb videókat és műsorokkat, hogy ne maradjatok friss nélkül. De valaki úgy gondolta, hogy muszály leszaroznia a munkáját, és azzal még nagyobbat belerugni, hogy lopta amit elkészített. Mikor megláttam a levelet azt hittem azért ír nekem, hogy szóljon megint nem hallott rólam semmit és jelezni akart dolgokat. De álmomban sem gondoltam volna, hogy ezzel fog várni engem a levél, hogy többet nem akar az oldalon dolgozni és kilép. Nagyon bánt engem, hogy el kell válniaz FS-től, de nem kérhetem hogy maradjon ha ilyen segfejek az emberek és bántják az olyanokat akik rengeteget dolgoznak nektek. Nagyon szeretném hogy maradjon, de ha így döntött nem álok az utjába a dolgoknak. Nem tudok ez ellen tenni semmit, sajnos.

A másik rossz hírem, azt hiszem a következő két hétben nagyon erősen el fogok gondolkozni azon, hogy az oldal jó pár hétig hosszú szünetre megy, vagy véglegesen bezárja kapuit.

Hogy miért: nincs komment, nincs semmilyen visszajelzés, követelni tudtok ahhoz nagyon értetek, és még sorolhatnám az ehhez hasonló dolgokat.

Mondjuk azért elgondolkodtam azon, hogy azok akik irogatnak a fő FanSuboknak, és ellopják a már elkészített égetett videókat, felteszik videómegosztókra, azok tényleg nagyon aszt akarják, hogy a nagy fansubok bemondják a “csődöt” és befejezzék a fordításokat és olyanok uralják az FS társaságot, akik alig konyítanak valamit hozzá.

Kiváncsi vagyok a véleményetekre, mit gondoltok a dolgokról. Írjatok bátran nekünk, válaszolunk rájuk.

Még valami, a fent említettekben tisztelet a kivételnek persze.

Köszönöm.

Mikomi {oldalszerkesztő}

A csapat pár hónapja már csak klippeket feliratoz, de korábban több futó projektje volt, sajnos nem látni mik is voltak azok, mert az oldalra regisztrálni nem lehet. Ha valaki tudja, megírhatná.

Link: http://www.himitsu.gportal.hu/gindex.php?pg=30463001&postid=924133

Reklámok

Hozzászólások»

1. hikari1995 - szeptember 10, 2012

Szia! A megkezdett projektek és az állapotuk:
– Buzzer Beat 2 epizód kész
– Dragon Zakura 2 epizód kész
– Goong 21 epizód kész
– Goong S 1 epizód kész
– Sad love story 1 epizód kész
– Shokojo Seira 2 epizód kész
– Winter Sonata 1 epizód kész
– You’re Beautiful 6 epizód kész

Idő közben volt, amit mások elkezdtek és megcsináltak, de azt már nem tudom pontosan, hogy melyeket…

2. balajtikati - szeptember 11, 2012

Sziasztok fordítok!
Látom benneteket is megtalált egy okoskodó.Én sok helyen vagyok regisztrálva és minden oldalon megfordul egy önjelölt kritikus.Én azon csodálkozom, hogy ennyire felhúzzátok magatokat.Nem gondoljátok, hogy pont ez a célja és isten ne adj bezárjatok, hogy a feltörekvő amatőröknek utat nyisson?Tudjátok, hogy népszerű az oldal és ennyi a véleményét meg mindenki megírhatja sajnos.Én nem is reagáltam volna rá és higgyétek el ez jobban bosszantotta volna így megadtad a lehetőséget neki hogy még le is bunkózott.További jó munkát kiván nektek szerintem sok hálás oldallátogató és szerénységem!

3. azsiamajom - szeptember 11, 2012

A napi frissről áthelyezett hozzászólások:

moncsi34:

Kedves fordítok!
Elhiszem ,hogy bosszant az ilyen megjegyzés.Hogy őszinte legyek egyszerűen nem is értem honnan veszik egyesek a bátorságot,hogy ilyeneket írjanak.Ha ennyire nagy a szája miért nem áll neki fordítani talán nyelvismeret hiány miatt? Akkor meg csak hálás lehetne,hogy van aki lefordítja önzetlenül és csendben meghúzódna ahelyett, hogy pocskondiázza más munkáját sajnos az ilyen embernek nem nevezhetők miatt tartunk ott ahol most vagyunk.
Azért remélem,hogy megnyugszanak a kedélyek és további jó munkát kívánok minden fordítónak.És én személy szerint nagyon hálás vagyok minden fordításért.moncsi34

Nevala, the Only One:

Huhh, akkor elvileg nekem is be kéne állnom a fordítót védők sorába? Elvileg, igen, mert én is az vagyok (valamilyen amatőr szinten), de mégsem visz rá a lélek… A kommentelő valószínűleg nem nézett utána rendesen a dolgoknak, mert az tény, hogy a Himitsu egy nagyon régi fordítócsapat, de az szintén tény, hogy régóta már nincs rajta sok friss, gyakorlatilag 2010 (talán 2011?) óta nincs érdemleges frissítés az oldalon. Viszont ez nem hiszem, hogy ok arra, hogy ilyet írjon, bár mondom, valamilyen szinten megértem!!! A másik oldalról: Hogy lehet így reagálni? Az ember azt várná el egy fordítótól, hogy szép, bő és változatos szókincse van, hogy a vulgáris szavakat könnyedén tudja enyhébb és kedvesebb kifejezésekkel felcserélni és hasonlók, de ez így nekem nagyon elvette a kedvem attól, hogy a Himitsu pártján álljak. Személyes dolog, de én az alapján szoktam megítélni az embert, hogy mennyiféle és mennyiszer használ káromkodást, és nekem a válaszban lévő mennyiség kiütötte a mércét. A vélemény-nyilvánításnak mindig van szelídebb módja, és én nagyon nem díjazom az effélét… 😦

bekka:

Hú, hát nálam a válasz sokkal jobban kicsapta a biztosítékot mint a kritizáló (akinek persze nem adok igazat), ez a stílus minősíthetetlen….”A stílus maga ez ember”… mondta egyszer Buffon grófja….

4. Kimchi - szeptember 12, 2012

Ez a Mikomi-féle vélemény kinyilvánítás elég gáz volt szerintem. Nem kellett volna így “telekáromkodni a válaszát”, nekem is elment a kedvem a fansubjától…. Nem is baj, ha bezár… Azért egy helyesírás ellenőrzőbe nem ártott volna bedobni a firkálmányát…

5. Cila - szeptember 12, 2012

Kedves Kimchi, Bekka, Nevala! Csak annyit szeretnék megjegyezni, hogy Mikomi elnézést kért ezért a stílusért a chaten. Természetesen nem kellett volna káromkodni és finomabban is rendre lehet utasítani a velünk szórakozó embereket, de sajnos emberből vagyunk és tegye a szívére a kezét mindenki, sosem tudhatjuk, hogy nem kerülünk-e olyan szituációba valamikor az életben, amikor leszáll az agyunkra a szürke köd és kitör belőlünk az “ősember”. Ha még nem kerültetek ilyen helyzetbe, akkor örüljetek neki és kívánom Nektek, hogy ne is történjen meg. Ez sajnos nem az intelligenciától, műveltségtől és változatos szókincstől függ. Mindenkinek lehet rossz napja.

6. Dreath - szeptember 13, 2012

Ahogy a himitsu oldalon is a chatben kifejtettem…most röviden leírnám, egy szóban, amit szerintem minden ember megtanult(?)
Ez a gyönyörű szó…”illem”…tanulja már meg mindenki…hihetetlen nagy bunkóság árad az összes ilyen hozzászólóból, kik nincsenek tisztában a szavaik súlyosságával. Jelenleg ez szól inkább a fansub oldalak látogatóinak…
Komolyan mondom, a tisztelet, illem, az lassan kezd szállóigévé válni…

7. seréna - szeptember 24, 2012

Sziasztok!
Akkor én most elárulom mi is volt az a nagy tragédia Mikominál ami ennyire kiverte nála a biztosítékot, hogy ilyen kifejezezésekkel is élt. Mikomi testvére pár nappal előtte halt meg, idegei kicsit felmondták a szolgálatot. Sajnos minden kisebb bántó szóra rosszul reagált és hamar sírva fakadt. Akármennyire is erősnek mutatta magát sokszor, de belül teljesen összetört. Hiába mutatta azt, hogy ő egy erős ember nem az. Hiába is hitte mindenki azt róla. Tudom ez nem mentség, mindenkinek halhat meg családtagja, rokona. De ő most valahogy másképp élte meg ezt a tragédiát mint máskor.
Sztem a legtöbb alkalommal ha bármelyikőtök is látta fogalmazni, normális, összeszedett és illedelmes kifejezéseket használt, sosem használt ilyen fajta vulgáris szóhasználatokat. Életében először használta ezeket a dolgokat az oldalán és biztos vagyok benne, hogy utoljára is. Próbáljuknk meg a lelkünk mélyére is nézni és érezzük át a helyzetét, ne támadjuk le őt azért mert ezeket a szavakat használta egyszer.
Én személyszerint támogatom őt mindenben, amit kitalál a továbbiakban. nézzük el neki ez egyszer a dolgot, és támogassuk a munkáját.
köszönettel: seréna


Írd meg a véleményed!

