jump to navigation

Shiina subs július 8, 2012

Posted by azsiamajom in *Fansub infok.
trackback

Shiina subs

Egy film felirata van az oldalon, és várhatóan nem is lesz több. Blind koreai thriller. Talán később meggondolja magát és új projekt is lesz.
Link: http://shiinasubs.blogspot.hu

Hozzászólások»

1. Shiina. - július 8, 2012

Hello.^^
Shiina vagyok, a shiinasubsról. Köszönöm kikerülésem, és amint fent olvasható, őszintén, nem tudom, hogy lesz-e még több.>< Blind-ot is azért feliratoztam, mert nem találtam sehol, viszont a film érdekelt és minél előbb meg akartam nézni. Mivel szeretek fordítani, így nem kizárt, hogy a fansub világába nem fog senki találkozni a nevemmel. asian-lyrics.gportal.hu -n is fordító akartam lenni, ám mivel visszatérés nem lett az oldalon, így sajnos nem lehettem fordító, exo-tics.gportal.hu -n segítek fordítani, úgyhogy elfoglaltságom van, ám asami-nana-fansub.blogspot.com is felkért, hogy legyek fordítójuk. Én szívesen fordítgatnék, szóval shiinasubs maradna, csupán doramákat nem hiszem, hogy fordítanék, csupán néhány részeseket (bár nem nagyon tudni, kiszámíthatatlan a jövő xD) és egyenlőre azon gondolkozok, hogy filmeket fogok fordítani. *forever alone*
Köszönöm mégegyszer.:)
shiina.


Írd meg a véleményed!

