jump to navigation

Bezár az AMAF? június 8, 2012

Posted by azsiamajom in *Fansub infok.
trackback

Bezár az AMAF?

Előjel nélkül hirtelen az AMAF Team úgy döntött, hogy bezár. Az okok eddig ismeretlenek. A szerkesztő a következő üzenetben tudatja a hírt:

Bocsánat de én nem fogok a semmiért dolgozni.1 úgyis bezárunk nem sokára. 2 se kedvem se erőm. Köszönöm szépen elég volt. A Mackerel Run-t még befejezem és ennyi. Mi van a KPOP-al? Semmi őszintén csinálgatom csinálgatom próbálok haladni vele mert tényleg cuki sori és olyan jó lenne HA ÉN csinálhatnám. De köszi puszi nem. Olvasgattam itt-ott és rájöttem hogy felesleges. Majd lehet másutt nézni úgyis olyan sok a fasub. Rajtam ne múljon már. Én nem fogok szenvedni azzal, hogy mikorra hozzak frisst mit kell lektorálni. Úgyis megannyi gyorsabban dolgozó fansub van. Én fordítani nem fogok. Min Mi megcsinálja amit tervezett felteszem és kész vége.

Jelenlegi projektjük:
Paradise Ranch 9. rész
The Ultimate Audition 2. rész
A Love to Kill 15. rész
Mackerel Run 4. rész
Link: http://www.azsiaizene.gportal.hu/

Reklámok

Hozzászólások»

1. Raina - június 8, 2012

még nem zárunk be, nem kell felakasztani a gyázfüggönyöket. bár lehet néhányan örülnének neki :DD de még ne bontsatok pezsgőt mert még nem zárunk be, majd a projektek elkészülte után.


Írd meg a véleményed!

