jump to navigation

Kat-Tun Fansite megszűnt? január 17, 2012

Posted by azsiamajom in *Fansub infok.
trackback

Kat-Tun Fansite megszűnt?

A Kat-Tun Fansite gportalos oldal nem érhető el. A jelek szerint törölte az oldalt. A Last Money sorozat így valószínűleg eltűnt.
Link: http://kat-tun-6.gportal.hu/

Reklámok

Hozzászólások»

1. Varrock - január 18, 2012

kár hogy megszűnt 😦 szerettem az oldalt… és pont amikor elterveztem, hogy megnézem a Last Money doramát akkor szűnt meg xD

2. Ancsee - január 18, 2012

én is sajnálom, hogy megszűnt az oldal… mondjuk lehet, hogy csak vmi félre értés, mert Riko most kezdett volna bele a Sapuri fordításába… remélem csak feltörték és szórakozásból törölték, ő meg vissza tudja majd rakni… és én is megnéztem volna a Last Money-t meg még egy csomó doramát akartam újra nézni illetve megnézni…
Azért tényleg jó lenne, ha visszaállna az oldal

3. kiscsöpp - január 18, 2012

szerintem nem szűnt meg, én most be tudtam lépni, bár nem minden úgy jelent meg ahogy eddig, a feliratok fent vannak. Biztos ami biztos, leszedtem a YNBemu-t végig, én most azt nézem. 🙂

4. Saeki - január 19, 2012

Sziasztok
Valaki nem tudna segíteni. Riko e-mail címét vagy elérhetőségét megadni. Valami fontosat szeretnék tőle kérdezni.
Segítségeteket előre is köszönöm.

5. Ancsee - január 19, 2012

Az oldalt törölték… ma már azt jelezte ki nekem, hogy a keresett oldal nem található… 😥

6. Varrock - január 19, 2012

én is láttam h nem található már az oldal 😦 nagyon nagy kár… 😦 hát sajnos Riko elérhetőségeit nem tudom 😦

7. Sora - február 1, 2012

Sziasztok! ha valaki esetleg el tudná nekem küldeni a Yokai Ningen Bem 10. részének feliratát azt nagyon megköszönném~ 😀

8. Riko - március 17, 2012

Sziasztok!
Sajnálom, hogy csak úgy egy szó nélkül eltűntem, de az oldalam majdnem teljes tartalma eltűnt. És akkor döntöttem úgy, hogy az a pár dolog, ami fent maradt amiatt nem szerkesztem tovább az oldalt. Nagyon mérges voltam. Nem tudom hogyan történt, lehet, hogy egy hibás kód, vagy ….. szóval nem tudom. Nagyon rosszul érintett a dolog. DE! Úgy döntöttem újra belevágok, igaz, az oldalt nem egyedül fogom szerkeszteni, illetve a KAT-TUN-os részét igen (V6-os lesz a másik része, az nem az én szerkesztésem lesz). Fel fogok tenni mindent ami a másik oldalamon fent volt. Ma kezdtem… szóval eltart majd egy darabig…. 😦 A Youkai Ningen Bemu-t már feltettem, és tényleg igyekszek a többivel is.
Remélem, azért örültök neki egy kicsit. 😀
Várom a látogatókat! 😀
http://www.kat-tun-5-v6.gportal.hu


Írd meg a véleményed!

