jump to navigation

2 új sorozat január 16, 2012

Posted by azsiamajom in *Feliratok.
trackback

The Moon That Embraces The Sun

Jangmi Tokki Fansub belekezdett a The Moon That Embraces The Sun doramába. 2012-es, koreai.

Sorozat címe: The Moon That Embraces The Sun
Műfaj: történelmi, romantikus
Fordító: Jangmi Tokki Fansub
Fordító honlapja: http://jangmi-tokkis.gportal.hu/
Állapot: 1/20
Softsub: van
Hardsub: N/A
Ismertető: Egy szerelmi történet Lee Hwon király és egy Wol nevű, női sámán között.

Letöltés: http://jangmi-tokkis.gportal.hu/, http://www.d-addicts.com/forum/viewtopic_103870.htm

Hungry!

Erzsi69 – Hungry!. 2012-es, japán.

Sorozat címe: Hungry!
Műfaj: étel, vígjáték
Fordító: Erzsi69
Fordító honlapja: http://doramaforever.blogspot.com/
Állapot: 1/11
Softsub: van
Hardsub: N/A
Ismertető: Egy rocker tényleg feladja álmát és helyett szakács lesz?

Letöltés: http://www.d-addicts.com/forum/viewtopic_103850.htm vagy http://doramaforever.blogspot.com/

Hozzászólások»

1. Ariana - január 16, 2012

Részemről én itt fejeztem be a fordítást. Az, hogy valaki fogja, és folytatja az én munkámat, mert annyira sem képes, hogy az elejét lefordítsa, felháborít, és mélyen sért. Elég volt. Gratulálok az ilyennek…

2. Ariana - január 16, 2012

és itt szólnék, hogy a kitett feliratok az enyémek…

3. Miura - január 16, 2012

Szia majom!
A Sapuri a sekai fs fordítása, és úgy került ki az oldalukra credit mellett, hogy meg sem kérdezték róla őket. Az oldal üzemeltetője kiírta, hogy az 5. résztől az ő fordítása, de valamiért az nem elérhető az oldalán. Kéretik azonnal levenni innen a reklámot….
A Kat-tun Fansite-nak meg gratulálok, hogy megint kavart egy botrányt, és hála nekik egy újabb tapasztalt, kezei közül minőségi feliratot kiadó csoport szűnik meg.Nem vagytok nevezhetőek tisztességesnek, sem fordítóknak, szégyenletesek vagytok.Tudtok tükörbe nézni? Kár, hogy nem az igazi jellemeteket mutatja, alantas lopós banda!

4. azsiamajom - január 16, 2012

Szia!

Ezt nem tudtam, nem vagyok regisztrálva az oldalukra, csak a friss oldalt látom. Akkor törlöm is a reklámot!

5. Ariana - január 16, 2012

Részemről sajnálom, de nekem ez votl az utolsó csepp. A pofátlanságnak is vannak határai… vagy ezek szerint mégsem.

6. Ariana - január 16, 2012

Jó, kidühöngtem és kisétáltam magamat. Eddig hittem benne, hogy az etikátlanságnak is van határa. Nincsen. De ilyen emberek miatt… én nem adom fel, amit szeretek. Mert nem érdemlik meg.
köszöntem a figyelmet, és elnézést a kiakadásért.
Ariana


Írd meg a véleményed!

